Despre mine

Fotografia mea
MAMA DE DOUA FETITE UNA IN CER SI UNA PE PAMANT ACESTE BLOGURI S-AU NASCUT DATORITA FETITEI MELE PREMATURE PLECATE LA CER ... SI CONTINUA SA EXISTE DATORITA CELOR DOUA FETITE ALE MELE Dedicatie fetitei mele ... minunea mea din burtica si luptatoarea din incubator!!! Tot ce fac ... de azi inainte fac in numele ei ... Te iubesc printesa mea Iar pe tine copilul meu de pe pamant, venit in dar te iubesc si imi voi trai viata pentru a te iubi mereu, a te creste si a-ti oferi cat de multe ... Imi poti trimite mail pe adresa ingerasulGabriela@gmail.com

joi, 10 februarie 2011

Reteta gratuita Clexane in sarcina

Pentru ca stiu ca pretul Clexanului e ridicat si unii medici considera ca sunt obligati sa dea cu un plafon de 300 lei Clexane gratuit o graviduta a cerut de la CNAS raspuns oficial in acest sens.

Medicul trebuie sa dea gratuit Clexane

Acestea sunt documentele care atesta acest fapt.


Legat de gratuitate reteta, insistati, cereti in scris de la Casa de sanatate si TREBUIE SA PRIMITI indiferent de suma, in timpul sarcinii.


Am fost la casa de sanatate si dupa ce m-am "luptat" cu farmacistii sa obtin TOATA cantitatea gratuit in sarcina FARA PLAFON MAXIM si pana cand s-au convins si ei vorbind la Casa de sanatete ca am dreptate.

Legat de reteta pentru anticoagulant in sarcina:
sunt tot felul de situatii legate de procurarea clexane/fraxiparin si alte anticoagulante in sarcina insa trebuie sa sti ca conform Ordinului 129/338/7.02.2011 art.16 cap. 2 pct i) ai dreptul la 100% trebuie neaparat bifat Gavida/Lehuza chiar daca esti salariata fara limita de plafon cu conditia ca pe aceeasi reteta sa nu ai trecut alt tratament din lista B de compensate (de exemplu Utragestan)

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...